Tema: Re: Kas per marazmas ???
Autorius: CatBlack
Data: 2011-09-13 16:56:14
As kalbu apie si konkretu atveji, o ne apie kraujo perpylima apskritai. Is to kas pasakyta - nera aisku, ar perpylymas gelbsti gyvybe siuo atveju. Ypac onko ligoniui. Is viso - jeigu skiriama tokia procedura, tai gydytojas turi zinoti, kiek ir kokio kraujo turi. Taip kad cia daug klaustuku.

O del avarijos - taip, buna atveju kai geriau nelysti, jeigu nezinai ka reikia daryti.

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:j4nmep$rmg$1@trimpas.omnitel.net...
:)
nu zinok ligoninej nedirbu, ir konkreciai tokio atvejo praktikos neturiu.
jei domina ar praktiskai susiduriu su analogiskais atvejais, VPT ir tiekeju pretenzijom- taip, praktikos pakanka.

o "Is viso nera aisku, kad kraujo perpylimas isgelbes gyvybe"- ar supranti sio teiginio absurdiskuma ?
Atvykus i kokia avarijos vieta, matan stipriai suzalota zmogu- taip pat nera aisku ar bet kokia pagalba pades isgelbeti gyvybe- taip iseitu neverta net bandyti???

.