Tema: Re: del kelio statybu i atstumo iki sklypo
Autorius: Gintas
Data: 2011-08-27 11:23:04
o posaki: "pries veja nepapusi" esi girdejes? O "miska kertant, skiedros lekia"?

Na, o kadangi baznycia paminejai, tai turetum zinot ir sita :)     "...........O aš jums sakau: nesipriešink piktam [žmogui], bet jei kas tave užgautų per dešinį skruostą, atsuk jam ir kitą. "
(5:38-48)

(BIBLIJA. Naujasis Testamentas. Evangelija pagal Matą.)

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:j3a3p4$rti$1@trimpas.omnitel.net...
>O esi girdėjęs tokius posakius kaip „durnių ir bažnyčioje muša“, „įleisk
> kiaulę į bažnyčią, tai ir ant altoriaus užlips“?

>>> 2) krašto kelių                                       – po 50 metrų;
>>> 3) rajoninių kelių                                    – po 20 metrų;