Tema: Re: Klausimai del reklamos iskabos leidimo
Autorius: ejs
Data: 2011-08-17 21:59:37
On 08/17/2011 02:08 PM, cD-r0m wrote:
> Kas ją išrašo? savininkas? Gal pavyzdį kas įmestumėt?

PANAUDOS SUTARTIS
\centering{Data, Miestas}
Aš, Toks Iranoks, a.k. ....., patalpų adresu ...... , Kad. Nr. .... ,
unikalus Nr. ...-...-...-... sąvininkas, leidžiu šiomis patalpomis
naudotis Kažkokiam Anokiam, a.k. ..... iki Data-Tolimoje-Ateityje
tokiemstai anokiems tikslams.
Data, podpis'.

Esminiai momentai: gali reikėti Registrų Centro išrašo apie patalpų
savininkus, įprastai galioja 1 mėn.
Sutikimus duoda visi patalpų savinikai.

> Dar negirdėjau kad tėvai sūnui turėtu rašyt panaudą, kad vykdyt veiklą
> individualios veiklos pagrindu :D Skamba beveik kaip leidimas naudotis
> namais ruošti namų darbus..

get a life
;)

--