Tema: Re: Klausimai del reklamos iskabos leidimo
Autorius: ejs
Data: 2011-08-17 03:28:39
On 08/17/2011 02:39 AM, cD-r0m wrote:
> Norima pakabinti kelias iki 0,3 kv.m ir pora didesniu iskabu ant
> pastato. Skaiciau, paskaiciau ir perskaiciau ka radau i tema, kadangi
> dar ne viskas man suprantama iki galo, klausiu cia.
>
> Remiantis situo:
> http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/143/?itemID=187
>
> 1. Gal kas cia galit pasidalinti projekto pavyzdziu?

ne ;)

> 1.1. Ar cia beveik laisva referato forma supilt ir viskas?

pageidautina - suprantamai, o ne apie Antaniną ir obuolius

> 2. Kaip rinkti parasus is bendrasavininkiu?

susirinkime ar asmeniškai gaudai. Plačiau - CK, apie bendrą turtą.

> 2.1. Padaryt lentele kurioje uzdeda pareigas varda pavarde parasa ir
> antspauda jei imone?

galima autocad'u

> 3. Popierius kuris patvirtina teises i isakabos kabinima: Imonems
> nuosavybes popieriu kopija?

taip. Arba patalpų nuomos sutartis.

> 3.1 Kaip gyventojams (ind.veikla) kurie ten registruoti, bet ne
> savininkai? israsas apie gyvenamaja vieta?

jis kabina iškabą? Analogiškai, nuomos sutartis.

> 4. Viskas kas kopijuota notariskai patvirtinama, ar nebutina?

KopijaTikra, ParašasDataVardasPavardė(Pareigos)

> 5. Igaliojimai kitiems tvarkyt sita reikala igalioja ka tiksliai:
> "Rupintis leidimo isdavimu irengti isorine vaizdine reklama"?

+ pateikti dokumentus, gauti atsakymus, teikti paaiškinimus, paimti leidimą.

> 6. Kai kurios iskabos jau kaba - kai foto i projekta desiu - slept jas
> po maketais, kad tipo dar ner, ar nesvarbu?

o jos legalios?

> 7. Mokestis mokamas kai leidimas jau isduodamas?

xz.

> 8. Kur prasyme nurodoma kiek metu as leidimo noriu? Nes norima kuo
> ilgiau, kad galvos nesukt, juo lab kad dauguma iskabu nevirsija dydzio
> rinkliavai.

ne ilgiau nei galioja nuomos sutartis.

> 9. Kai leidimas baigs galiot, jis pratesiamas uzmokejus dar, ar vel
> kartojamas visas procesas?

kartojamas. Keičiant - irgi.

> 10. Kai surinksiu visus popierius ka man su jais daryt? nest i
> savivaldybe (kuri kabineta?) ar kist i registruota laiska, ar kiekviena
> prasyma su atitinkamais popieriais atskirt i kelis laiskus?

viena iškaba - vienas prašymas.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų