Tema: Re: elektra nori isjungti
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-26 18:12:15
>Tamsta, berods, rašei, kad mėgsti ieškoti teisių... :-)

Ash megstu bobas, degtine-alu, skania mesa, pagulet prie ezeriuko, muzikike
kokia idomesne, ka cia dar... Ieskot teisiu - ash ka durnas, ner geresniu
uzsiemimu?

>Su paskutiniu punktu nesutinku, tačiau nesu teisininkas. Mano manymu,
>sutartis yra aukščiau taisyklių. Kitu atveju sutartis turi būti perrašyta,
>nes taptų niekine.

Nebuvimas teisininku leidzia nesutikti su bet kuriuo punktu. Teisininkai
beje irgi gali tai daryt. Taciau sios taisykles butent ir nurodo, kokia
sutartis gali buti sudaryta ir kaip ji turi vykdoma. Bent jau ketvirtas
punktas isakmiai ipareigoja elektrikus laikytis siu taisykliu. Tavo
sutikimas ar nesutikimas nelabai ka padetu.