Tema: Re: elektra nori isjungti
Autorius: Aras
Data: 2011-07-26 14:29:36
Reiktų pasitikslinti, ką reiškia "raštu" ir "siunčiama".
Taip pat reikėtų pasitikslinti kaip atpažinti tą siunčiamą pranešimą, kad čia ne kaimyno pokštas.
Ir kaip operatorius/tiekėjas įrodys, kad vartotojas tokį pranešimą gavo?
Taip pat reikėtų peržiūrėti tiekimo sutartį - galbūt, joje nėra nuorodų į Tamstos minimą dokumentą, todėl tokiu atveju šis dokumentas netenka prasmės konkrečiam vartotojui.