Tema: Re: pajamu/pelno mokestis
Autorius: neklausiu
Data: 2011-07-25 17:16:50
"Pozityvus" <Pozityvus@oldtimers.lt> wrote in message
news:j0i5kf$r1s$1@trimpas.omnitel.net...
> esme, kad as su jais turiu kontrakta, jog esu laisvai samdomas darbuotojas
> ir mokescisu moku pats. tarkime as programuotojas, programuoju ka reikia
> ir uz tai man perveda daug pinigu.  tai vat idomu kaip tas iplaukas
> geriausiai ivardinti. O imone tikrai didele ir yra VAT moketojai manau:)
a) individuali veikla pagal pazyma
b) UAB. iki 500 tukst. Lt/m. pajamu (ne pelno) pajamu mokestis  -5%.
Pasidarai atlyginima kokius 4k Lt/men ar maziau ant popieriaus (i rankas
apie 3000). Likusia dali (130k+ Lt )issimoki kaip dividendus (20% GPM),
gaunasi 109 k Lt po mokesciu metam pasibaigus.

manau, geriau B variantas. Zinau panasu atveji, tai nesirinko jokiu ofsoru
ar dar ko.