Tema: Re: pajamu/pelno mokestis
Autorius: Pozityvus
Data: 2011-07-25 01:16:47
esme, kad as su jais turiu kontrakta, jog esu laisvai samdomas darbuotojas
ir mokescisu moku pats. tarkime as programuotojas, programuoju ka reikia ir
uz tai man perveda daug pinigu.  tai vat idomu kaip tas iplaukas geriausiai
ivardinti. O imone tikrai didele ir yra VAT moketojai manau:)

"VNO"  wrote in message news:j0hlek$ffh$1@trimpas.omnitel.net...

pvm mokescio tau nebus, jei tavo pirkejai yra pvm moketojai savo salyje.
ar jie tokie yra gali suzinoti paklauses ju paciu.
VAT number vadinasi.

aisku tau reikia kito dalyko - tau reikia isaiskinti kiek pelno ir kitu
mokesciu bus jei tu turesi verslo liudijima, ind.imone ar UAB.

VNO