Tema: Re: KET pazeidimas Italijoje
Autorius: svyt
Data: 2011-07-14 16:17:26
o kaip yr vokietijoj, mane nufotkino su vokiska masina (su lietuviska jie
nesiuncia lietuvon) atsiunte viena laiska 60 euru, kita jau 90e ir daugiau
beveik metai nebesiuncia. kai varau pro vokietija kartais niezti pasiklaust
ar ne skolingas ir susimoket, beje buvo sustabde pries kelis menesius,
paziurejo bagazine, kiek sudomino zmonos pasas ir leidimas gyvent, o man
nieko nesake, kad skolingas ar pan.

--
vyt/ /