Tema: Re: KET pazeidimas Italijoje
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-01 10:02:41
dekui, suma orentacijai jau aiski.
Del senaciu negaliu nieko patarti, bet manau, ji bus tikrai ilgesne nei 1 metai. As gal ir susimokeciau, nes jei jau laiskas rado adresata, gali gal ir antsolis paskui pasibelsti. O jei planuociau per ateinancius 3-5 metus vaziuoti i IT tai irgi sansai, kad gali uzsirauti. Bet cia tik mano pasvarstymas.

T:)