Tema: Re: reikia patarimo kaip kariaut su statybininkais
Autorius: ufonaut
Data: 2011-07-05 21:07:10
Siuo atveju nera skirtumo ar peskaitys ar ne. I teisma gali paduoti kad
ir nesiuntes jokio laisko, tas galutinio rezultato nekeicia. Tiesiog
jiems gera darai ispedamas ir informuodamas, kad neissigastu saukimo i
teisma.

Bet yra kitu idomiu situaciju, kur registruotas laiskas neturi prasmes,
nors vyrauja mitas, kad jis kazka lemia. (tema zemiau/auksciau).