Tema: Re: reikia patarimo kaip kariaut su statybininkais
Autorius: Baterijus
Data: 2011-07-05 10:16:16
Off topic:

>po to siusk imonei rasta su iteikimu (kai atpliesiamas vokas) su ispejimu
O koks to tikslas? Kuo skiriasi nuo paprasto laiško? Gi abiem atvejais gali
pasakyti, jog voke rado gražų atviruką. Padėkit man suprasti kodėl visi sako
siųsti įvairias pretenzijas registruotu paštu, nors tas niekaip neįrodo, kad
aš siunčiau kažkokią pretenziją. Ačiū.

"VNO"  wrote in message news:iuud9d$3j8$1@trimpas.omnitel.net...

sunku patiketi (bet gal), kad galima uz tokius dalykus grazinti pinigus.

pirma ko - pamirsk ta vartotoju teises - ten gali paskambinti nebent del
konsultacijos.
suzinok is ju kokie teises aktai galioja tokieks darbams.

po to siusk imonei rasta su iteikimu (kai atpliesiamas vokas) su ispejimu,
kad nepasalinus gedimu per protinga laika (pvz 2 sav) arba atsizvelgiant i
punkta suratyje, bus kreipiamasi i teisma.

VNO