Tema: Re: mano duomenys prieinami VMI
Autorius: Aras
Data: 2011-06-17 08:33:19
Nustatyta tvarka pateiki užklausas dominančioms valstybinėms įstaigoms, registruotiems duomenų rinkėjams, bankams ir kitoms dominančioms įstaigoms.
O visokius neregistruotus duomenų sąrašų sudarinėtojus apskundi teismui ir po viso šito džiaugiesi gyvenimu arba susergi paranoja.

Paprasčiausias būdas paskambinti į VMI ir pradžio paklausti kokia ten tvarka norint sužinoti informaciją. Lygiai taip pat ir bankai privalo teikti informaciją, nes jie turėtų būti registruoti duomenų rinkėjai.