Tema: Re: mano duomenys prieinami VMI
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-16 15:28:02
faktiskai viska :)
is registro centro gauna info apie registruota nekilnojam turta, is asmenu registru gali gauti seimos sudeti, is regitros apie registruotous automobilius, savo sistemose mato kiek gavai pajamu (kiek deklaravai pats ir kiek deklaravo ismokantys asmenys) plius pasitikrinimui galima is sodros info apie darbovietes ir gautas pajamas is darbo uzmokescio. Gali kreiptis i bankus, gali pasiziureti migracijoje ar nebuvai isvykes i uzsieni ir pan.  :)

T:)