Tema: Ats.: Ats.: Ats.: Administratoriaus sąskaita ir jos apmokėjimas
Autorius: Blynas
Data: 2011-06-14 14:45:10
Galima pareikalauti atliktų darbų ataskaitos už apskaitinį laikotarpį. Jei jokie darbai nebuvo daromi (ar jų daryta per mažai), o sutartyje tai numatyta ir sąskaita vis tik išrašyta, žinoma, kad parašysi raštą su atsisakymu mokėti ir turi to užtekt. O kas yra "eksploatavimo paslaugos" šiuo atveju galiu tik spėliot, bet tai man rodos per daug aptakus punktas, kad būtų galima prie jo prisikabint, net jei jie nieko nedarė...

"2lame2rtfm" <2lame2rtfm@gmail.com> parašė naujienų news:it75nl$aps$1@trimpas.omnitel.net...