Tema: Re: Ats.: Ats.: Administratoriaus sąskaita ir jos apmokėjimas
Autorius: 2lame2rtfm
Data: 2011-06-14 11:22:13
reikėtų pasikelt sutartį, bet jeigu gerai pamenu, joje nurodyta, kad
fontanas turi būti valomas n kartų per mėnesį, žolė turi būti pjaunama m
kartų per mėnesį ir panašiai.
Pvz. yra eilutė "Eksploatavimo paslaugos (ekspl. medžiagos) 12,51. Ar galiu
išsireikalaut - už ką turiu mokėt? Kokios medžiagos buvo perkamos ir pan.?