Tema: Re: yra shansu?
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-20 14:23:02
Linas Petkevičius rašė:
> Prasom - dar vienas praktinis pavyzdys. Akmenukas  ish po ratu- ne i
> aki, o i tavo stovinti automobili pataike ir sudaize langa. Kaip manaj
> praktikoje - vairuotojas kaltas?

Turbūt ne (dėl objektyvių aplinkybių jau pasisakiau) tačiau ar apskritai
buvo teiktas ieškinys žalai atlyginti (jei kaltininkas byloje
nenustatytas/neįvardintas), kokia teismo/tyrėjų argumentacija ir ar bent
viena apeliacija buvo?
Aš čia galu pagrybauti, bet kiek įsivaizduoju procesą, tai pirma
nustatomas KET pažeidėjas (įvykio kaltininkas), o vėliau ar atskirai,
galima kreiptis į teismą dėl žalos atlyginimo.