Tema: Re: yra shansu?
Autorius: Cube
Data: 2011-05-20 13:46:49
On 2011.05.20 13:26, Laimis wrote:
> Tai kaip čia dabar išeina; tai aš turiu susiprasti, kad dėl žaibo
> negaliu ieškoti kaltų (niekas nekaltas), tai jau tu kažkokius techninius
> reikalavimus surasi ir valstybė (ar kaltininkas; jie jau staiga
> atsirastų) man atlygins už žaibo žalą?

Turetum suprasti, kad force majeure pavyzdys cia visai ne i tema, tai ir
nebesiplesiu. O taip pat turetum suprasti, kad cia viskas sprendziama
per tai, kuri puse elgesi labiau nerupestingai, ka jau minejau paciame
pirmame poste. Jei konkreciu atveju bus pazeisti kazkokie raikalavimai -
savivaldybe atsakys ir uz zaiba. Nebus - tai panasiai, kaip ir
vairuotojo atveju, gali irodineti, kad turejo elgtis rupestingai,
numatyti zaibo galimybe ir ant kiekvieno kampo zaibolaidziu pristatyti,
kad nieko detus pesciuosius apsaugoti. Na bet teismas nuspres, kad cia
nera nerupestingumas, o nerupestingas pats pestysis, kuris zaibuojant i
lauka isejo.