Tema: Re: teisingumo ministras
Autorius: Nitro
Data: 2011-05-18 21:23:23
Tai as ir nesakau kad KT turi istatymus keist. O vat istatymu leidziamoji
parodo savo poziuri...

"Vasaris"  wrote in message news:ir1254$r57$1@trimpas.omnitel.net...

Negirdėjau, kad KT būtų atsakingas už savo sprendimų diegimą. Ir ačiū jiems,
nes aš vis dar naiviai pageidauju, kad galiotų įstaymų leidžiamosios,
vykdomosios ir vertinamosios (teismų) valdžios atskyrimo principas. O jeigu
elektoratas išsirenka neveiksnius merkantiliškai trumparegius imbecilus į
įstatymų leidžiąmą ir/arba vykdomą valdžią, tai tik to elektorato problema.