Tema: Re: Mokestis uz pasa ir negaliojantis pasas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-05-12 18:05:44
    As jau gryzau, salia ten yra DNB Nord jei nemaisau, na zodziu kazkoks bankas, tai migracijos informacijoj rekvizitu pasiprasiau kur reikia pervest ir sumokejau tam banke, kazka apie bankomata kazkoki sake bet nelabai pagavau bajerio kaip ten kas darosi, o kadangi banko kortele pas mane siek tiek iskilus nenorejau rizikuot, tai susimokejau grynais tam banke ir nunesiau lapuka :) Vat tik teko gal kokia 20 klausimu atsakyt stiliaus, koks mamos, vaiko, buvusios zmonos vardas, mergautines mamos ir ex zmonos pavardes ir t.t... :) matyt stipriai pasikeites po 10 metu tai tikrino ar cia tikrai as, bet viskas kaip ir ok :)