Tema: Re: ar galima vairuoti?
Autorius: kurmis
Data: 2011-05-11 14:39:31
Nu tai invalidai juk gali automobilius vairuot. Ir vienarankiai vairuoja,
tam ant vairo ta bumbula toki uzsideda kaip pas traktorius :D

"Renookas"  wrote in message news:iqav3b$joa$1@trimpas.omnitel.net...

mano senelis amazina atilsi jau bet vazinedavo su amputuota koja... ir
normaliai vazinedavo, tik deja per mazas buvau kad isigilinciau kaip jis ten
valdydavo ta ziguli. tikriausiai sankaba su protezu nuspausdavo ar kaip...