Tema: Re: Q:nuomininku atsakomybe
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-10 13:02:07
Logiskai mastant, turetum gyventi ten, kur esi deklaraves gyvenama vieta. Jei deklaravai PNV, tad naturalu, kad atvykti turetum uz "dyka", nes ten ir "gyveni" Jei "oficialiai" gyveni VLN-niekas neturetu reikalauti pirkti bilieta i autika, uz visa savo alga  i autika ir atvykti koki tai uzkampi feiso fotografijai.