Tema: Re: parengiamasis posedis - ar verta pasiimti advokata ?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-12 22:16:44
"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message news:io1als$t7k$1@trimpas.omnitel.net...
> butent taip gericiausiai yra dek lasininke aplaidumo.
> as (jur.asmuo) nuolaidu senukuoe neturiu, bet prekes imant pagal uzsakyma ju pasiimti (apkmokejimas gyrnais iarba pavedio is anksto) be igaliojimo negaliu.

Pala - skiriame tapatybės nustatymo procedūrą ir asmens asmeninių duomenų [neribotą?!] saugojimą po procedūros pabaigos. Ir kalba eina apie nuolaidas, o ne apie prekių atsiėmimą, kas yra materialiai atsakingas/atskaitingas veiksmas. Teoriškai nenustebčiau jei eSeS'ai turėtų prievolę skelbti, ką jie daro su mano asmens tapatybės duomeninims po tranzakcijos pabaigos, kaip sąlygas.

Pvz.: įmonėje įtraukiant kliento mobilų į užsakymo vykdymo informavimą SMS'us, įsipareigojome ir informuoti ir de-facto nenaudoti/nesaugoti kliento mobilaus numerio nei kliento taptybės identifikavimo, nei tuo labiau tikslinės rinkodaros tikslais be išimtinio kliento sutikimo. Korporatyvinės garbės ir atsakomybės reikalas.