Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-05 07:09:02
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:inbscc$4ph$14@trimpas.omnitel.net...
> as dabar jau du metus dirbu tolimu reisu vairuotoju danu imoneje, moka uz
> dienas bet vaziuoju labai daug nakti- diena saldytuva krauna kabinama mesa,
> dar kelis kart prizadina- tai kokio cmr reikia, tai dar ko, dar danai
> paskambina del kokio sudo, taip pasnaudes diena 9 valandas su 5 pertraukom
> varai poto visa nakti, kad suspet i iskrovima. Vaziuoju ir atsijungineju
> retsykiais po kelias sek. kol kas laimingai, ir ne as vienas toks,vien musu
> imone nemaza ir taip nakti lenki kitas masinas ir matai, vyrai sviesas
> [...]

Pasiklausius belieka tikėtis, kad gamintojai vis daugiau siūlys proaktyvių techninių priemonių, kurių neįmanoma išdurti, kurios tikrina vairuotojo budrumą, automobilio padėtį kelyje, o darbdaviai arba savanoriškai į tai investuos, arba valstybė vers. Nes pagal tavo parašymą tai panašu, kad jau pilka masė atsisako veikti kaip pridera. Verta pasiskaityti, kas vyksta su tokia miego kokybe ir kur tai priveda ilgainiui. Net jei uždirbsi EUR tokią sumą ir dar keleriopai, smegeninę atkočioti vėliau gali kainuoti brangiau, nei uždirbai.