Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: svyt
Data: 2011-04-04 10:35:43
as dabar jau du metus dirbu tolimu reisu vairuotoju danu imoneje, moka uz
dienas bet vaziuoju labai daug nakti- diena saldytuva krauna kabinama mesa,
dar kelis kart prizadina- tai kokio cmr reikia, tai dar ko, dar danai
paskambina del kokio sudo, taip pasnaudes diena 9 valandas su 5 pertraukom
varai poto visa nakti, kad suspet i iskrovima. Vaziuoju ir atsijungineju
retsykiais po kelias sek. kol kas laimingai, ir ne as vienas toks,vien musu
imone nemaza ir taip nakti lenki kitas masinas ir matai, vyrai sviesas
salone susijunge (ypac per lietu kelias isvis nesimato jei salone sviesu,
varai ir tikies, kad autobame nebus apvitusio sunkvezimio vaziuojamoj daly,
lengvikes dzin, nupusiu), kompus isijunge, kad taip miegas neimtu.dirbau
anksciau lietuviu imonej,vazinejau tik diena, bet kad alga ubagiska,
lietuvoj beveik nieks daugiau vidutiniskai su atostogom 3000 realiai
nemokejo pries metus, dabar vel rudeniop domesiuos, pinigai geri, daug dirbt
dzin,iprates, bet labai jau toli i darba vazinet ir nieks neapmoka keliones,
beto dirbt po menesi ar net daugiau yra per ilgai man.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,