Tema: Re: Omnitel virsininkai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-04-02 19:38:38
Išmintingas verslininkas gerbia savo klientą, taip siekia į išlaikyti.
Kvailas elgiasi priešingai.
Galiu pateikti daug pavyzdžių, kai kylant kainoms pagarbiai apie tai
pranešus klientui reikalai būdavo visai neblogai sutvarkomi, ir turiu
pavyzdžių kai ultimatumo kalba prarandamas klientas visiems laikams.