Tema: Re: Omnitel virsininkai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-04-02 17:46:12
Tai jau tada reikia lyginti ir Telios - soneros akiplėšisškumą, ji čia
absoliuti lyderė, pradedant telekomo įkainiais, tęsiant Omnio afermis ir
baigiant Teo internetinių planų vienašališkų kainų užkėlimu.
Net ir dabar su T2 8 sąskaitų dydžiu niekaip nepasiveju fiksuotų dviejų  TEO
numerių.
Ir man asmeniškai visiškai dzin kiek operių akcininkai gauna pajamų, kiek
išsimoka dividentų ar kokio dydžio tos jų kontoros ir kiek garsiai jie
šūkauja.
Man svarbu stabilus darbas, be papildomų klausimų ir sutarčių laikymasis, o
svarbiausia pagarba Klientui. Pas Telia sonera ši funkcija OFF.