Tema: Re: Q: Banko sąskaitos atidarymo klausimynas
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2011-03-31 16:01:49
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:imsmdg$vko$1@trimpas.omnitel.net...

> 1. Kaip įmanoma naujoje įmonėje žinoti apyvartas? Ar atsidarydamas sąskaitą turi pateikti ir vyriausybės/univero/pačio banko patvirtintą verslo planą? :-) Gal jiems ir mokesčius apskaičiuoti iš anksto ir sumokėt avansu? :-)
> 2. Kaip įmanoma nurodyti partnerius naujai įmonei?
> 3. Informacija apie naudos gavėją - tą informaciją turėtų pasiimti iš RC, kuriame yra prievolė registruoti akcininkus. Kodėl man ją reikia pildyt? Ar jie nori pvz.: sužinot, kad akcininkas, gaudamas dividendus juos išleis moterims - tai jos galutiniai naudos gavėjai? :-)
> [...]

Tai pala, kokia problema? Prašo pateikti informaciją, kurios nenori pateikti ar tiesiog nepatinka prašoma užpildyti forma?

 1. jei atidarai įmonę, vistiek  turi įtarimą kokia bus apyvarta. na nebent "ant durniaus"
 2. Nėra
 3. pirmiausia, tai ne visos įmonės yra registruotos Lietuvoje. Antra, pabandyk atsakyti sau, kas yra UAB "Maxima prie tavo namų" akcininkas? VP Market. Kas yra naudos gavėjas? Numavičius