Tema: Re: Q: Banko sąskaitos atidarymo klausimynas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-28 22:59:49
"Nitro" <nitro@centras.nutrink.lt> wrote in message news:imqfjl$hjv$1@trimpas.omnitel.net...
>o kuriam istatyme yra nustatyta prievole atsidaryti saskaita banke?

Jei čia ironija - užskaitau! :-)

Bet klausimas visai realus. Nes ten tokių nesąmonių prirašyta - pvz.: "kokie jūsų pagrindiniai numatomi prekybos partneriai?" (su notacija į įmonės pavadinimus/kodus), "kokia numatoma apyvarta?" ir t.t. ir t.p. Ir visiškai neaiškūs priežastiniai-pasekminiai ryšiai. Pvz.: jei deklaruosiu 100 mln., o bus daroma tik 10'000 Lt - tai ką? Arba jei parašysiu: Kolumbijos Klasikinis Kartelis "Pigaus kokaino tiekimas" - ar tai savaime bus kokio nors valdininko humoro jausmo testas?

Klausimų beprasmiškumas būtent ir kelia mano požiūriu pagrįstas abejones, ar anketa sudaryta visų pirma banko vidinėms rinkodaros/statistikos reikmėms, kurių aš visiškai neprivalau tenkinti, tol, kol mano ir banko santykiai nėra susiję su kreditavimais ir/ar kitais įsipareigojimais. Todėl ir klausiu/domiuosi, gal kas žino. Nes jei čia statiška, vienkartinė pisulka klerkams, tai viena, o jei iš jos randasi kokios nors pasėkmės - tai jau kitka. Nes po to pradedi jaustis kaip valdiškoje poliklinikoje - 2/3 laiko nueina popierių/kompo pildymui, o pacientas - tik tarp kitko. Dar natūralus klausimas - ar tos formos 1:1 visuose bankuose, ar ne?