Tema: Re: Autorystės teisės?
Autorius: Rivo
Data: 2011-03-16 13:24:13

"Aras"  parašė naujienų news:iloe15$2in$1@trimpas.omnitel.net...

Vardas ir pavardė yra įrašyti domeno pirkimo sutartyje ir mano asmens
dokumente (neskaitant begalės valstybinių duombazių). Tuo tarpu mano
slapyvardis yra naudojamas keliuose forumuose, ir jo autentiškumą įrodyti
būtų sunkiau. Gal būtų galima atsiųsti sau laišką, kuriame įrašyti, kad
"slapyvardis" - tai "vardas pavardė" ir laikyti jį neatplėštą problemos
atvejui kaip įrodymą.

Kaip kieno įrodymą? Tokių laiškų aš sau galiu atsisiųsti 1000 per dieną
(riboja provaideris) su visais newsų nikais... Net vardas ir pavardė nėra
unikalūs (pažystu du pusbrolius, kurių ir vardas ir pavardė sutampa, keikės
mokytojai, nes vienoje klasėje mokėsi...)