Tema: Re: Autorystės teisės?
Autorius: Aras
Data: 2011-03-15 21:17:57
Vardas ir pavardė yra įrašyti domeno pirkimo sutartyje ir mano asmens dokumente (neskaitant begalės valstybinių duombazių). Tuo tarpu mano slapyvardis yra naudojamas keliuose forumuose, ir jo autentiškumą įrodyti būtų sunkiau. Gal būtų galima atsiųsti sau laišką, kuriame įrašyti, kad "slapyvardis" - tai "vardas pavardė" ir laikyti jį neatplėštą problemos atvejui kaip įrodymą.