Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-24 08:46:40
man tas irgi kliuna. Pas mane buvo pasirasyta pries metus sutartis dviems metamas naujam tarifui, buvo paiimtas dar vienas abonentas na ir tuo paciu (nes jau ir taip sutartis terminuota) atsinaujinom telefonos (kad ir pigiausiais). Sutarties terminas 2 metai, bauda numatyta kaip ir bendra. Taciau omnitelio merginos aiskino, kad jie gal netaikys baudos uz sutarties nutraukima, bet prasys baudos uz telefona ar kitas akcijas, nuolaidas. Man panasu kad tai marazmas, sutartyje baudos nera isskirtos, kad cia uz ta ar ana. Ir bauda abiem atvejais uz anksciau laiko nutraukta sutarti :)
Beje, senu telefonu atgal nepriema :)

T:)