Tema: Re: del omnitelio bajeriu
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-02-23 13:58:08
A į brangesnį jau gali :) Krizė :)) Na bet ačiū, realiai reikia susirasti
sutartį, nes kai pasirinkau tą planą, tai daugiau ir nesigilinau bei ramiai
gyvenau, o dabar paskaitysiu kas man gresia, arba lauksiu iki kovo mėnesio
ir žiūrėsiu kas bus, bet ot dirba, nu įdėtų kur nors paaiškinimą, o dabar
tik įrašas, iki kada galioja.