Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: nu blyn
Data: 2009-02-23 15:41:23
Na o kaip konkretus atvejis latvijoje pries pora metu tas istatymas jau
galiojo, prie kasos atejau 10 min iki tos valandos. Kasininke susipjove su
kliente nebepamenu del ko, bet buvo idomu stebeti ir rezultate prabego tos
10 minuchiu. Aisku as palikau alkoholi, paskui bagazineje dar radau kelis
buteliukus (uzteko). Bet ar as labai kaltas, kad ne del mano kaltes nespejau
pora minuchiu ?