Tema: Re: Alkoholis po 22:00
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-22 21:59:04
Plazma buvo tam, kad butu aiskus pavyzdys - klientui specialai pridurniavus
situacija kaip ir aiski. Ir nesvarbu - bambelis tai ar plazma. Ir kartoju -
is teisines puses. O kad klientas visada teisus... Atleisk, bet diedulia
isikishes i rankoves du batonus bei degtines buteli ir taip bandydamas ji
pavogti sudauzes, man neatrodo visai teisus.

Kad nesivargins istatytmo raides ieskoti, DAR KARTA kartoju - paziurek
klausimo konteksta. Manai teisingas atsakymas - duoti klientui isnuki,
atimti prasukta bambeli, ji damusht, o po to priduot didmenininkui ?