Tema: Re: surasymas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-03 23:09:47
"Vytautas" <kazkas@kazkas.lt> wrote in message news:ikouu3$mah$1@trimpas.omnitel.net...
> is Lietuvos, ir isvis is Europos ir apskritai is zemes. daugiau klausimu
> bus?

p. Sprite bijo, kad surašymo informacija bus panaudota prieš jį. Baimė visų pirma kyla iš nežinojimo.

Jo baimė yra gan pagrįsta, nes LR neretai piknaudžiaujama asmens duomenimis.

Aš irgi visada domiuosi, kam bus naudojami mano pateikiami duomenys, kaip jie bus saugojami, kam bus pateikiami. Jei internetu reikalauja mano duomenų, tikrinu reikalaujančios institucijos akreditaciją, kanalo saugumą, procedūras. Jei nerandu informacijos, kaip bus elgiamasi su informacija - neretai skambinu, arba formose pildau "neatsakysiu"/"0000". Specialiai duomenų neklastoju.

Kitas klausimas pačiam - kam tokia neapykanta?

Nes visi [nekalto] piliečio neigiamos konotacijos susidūrimai su valstybe vyksta dėl dviejų priežasčių:

1. Jis susidūrė su valdininku, kuris savivaliauja.
2. Sistema netobula, o piliečiai atsisako ją tobulinti, remdamiesi objektyviais ir/arba subjektyviais argumentais.

Beje, yra paskaičiuota, kad žmogus, kaip būtybė, išlaiko gerą socialinių kontaktų atmintį ir adekvatų veiksmų apdorojimą grupėje, ne didesnėje nei 150-200 asmenų, o atmena taip apie ~1000. Verta tą prisiminti apie rinkimus, ir santykį tarp prezidento/parlamento/savivaldos.