Tema: Re: surasymas
Autorius: Reaver
Data: 2011-03-03 20:26:47
O koks ju reikalas kur tu esi? Jei nori, kad jie zinotu kur tu esi,
persirasyk ten, kur gyveni dabar, nematau problemos. Tau kelias laisvas.
Mano manymu, cia yra ne ju suknistas reikalas, kur as siuo metu naktim
miegu. Kas, kad uzsirases kitur, svarbu, kad esi ir tave jau gali
priskaiciuoti. As laikausi ir visada laikysiuosi sios nuomones. Kodel?
Todel, kad man nera jokios naudos is to, tik laiko gaisimas ir privacios
informacijos rinkimas.

P.S. Kazkam gal nepatiks ka rasau, bet jiem turbut vienodai kokiais tikslais
bus naudojama ta ju pateikta informacija. :-) Patikekit, zino jie kiek yra
zmoniu, labai lengvai betkada gali issitraukt ta skaiciu (jie gali viska),
dabar juk viskas kompiuterizuota. Vienas kitas gal kur ir isskrido, bet vien
del tokiu kaip as, jie tikslaus skaiciaus vis tiek niekada negaus.