Tema: Re: dar de ldraudimo
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-03-01 05:50:47
Polise mažai kas parašyta. Parašyta taisyklėse, kurias gali pridėti
popierines arba gali internete pasiskaityti. Jei skaityti nenori,
nemoki, tai belieka kaltinti save. Nors aišku savigarba liepia kaltinti
kažką kitą :/

O LD kiek atsimenu iš savo bandymų aiškintis ar verta pas juos draustis,
tai tikrai sudarydavo įspūdį, kad pas juos visi įmanomi gyvenimo atvejai
įrašyti į nedraudiminius įvykius. Tai pas juos paprastai ir
nesidrausdavau. Nors kitur irgi ne nuo visko pasaulyje draudžia,
nereikia painioti draudimo kompanijos su labdaros organizacija, nieko
bendro jos neturi.