Tema: Re: dar de ldraudimo
Autorius: LB
Data: 2011-02-28 10:48:19
zinai, polise nera parasyta, nuo kokio uzpylimo draudziuosi
ten parasyta "užpylimas"
neturiu po ranka, paskaityčiau dar sykį.
tai negi draudžiuosi namų turtą tik tam, kad jei bus išlaužtos durys, jie
man apmokės?
o kur kiti variantai?

apipils kaimynas - jis gi sakys nieko aš nežinau. išnyks savaitei tyliai į
kaimą, kol viskas pradžius, ir tiek žinių?

kažkaip man pats draudimo tikslingumas darosi abejotinas.... Mašinai kasko
skirtas ne tam, kad atlygintų ir tavo nuostolius? o jei aikštelėj randu
įvažiuota, aplinkui nieko nėra - tai jau amba?

LB