Tema: Re: del batu suplysusiu
Autorius: Saint Street Lawyer
Data: 2011-02-25 08:47:06
Na per pokalbi tarp pardavyklos, VNMPI ir manes, daviau suprast, kad pan jau
cia principo reikalas ir eisiu iki galo - ekspertiziu, teismo. Realiai manau
90% kad buciau ejes, nes VNMPI atstove kaip technologe parode brokuotas bato
vietas, nemate mechaniniu pazeidimu (kuriuos esant teige pardavykla). Taciau
kadangi pardavykla ne siaip kioskelis, o save laiko kaip ir kokybisku batu
pardavykla, tai matyt jiems pakako VNMPI pirminiu isvadu ir nebenorejo
triuksmo.