Tema: Re: del batu suplysusiu
Autorius: Saint Street Lawyer
Data: 2011-02-24 16:41:12
Kadangi ka tik apturejau tokiu reikalu, pasidalinsiu patirtimi.
Grazinti gali per 14 dienu jei nedziugina, taciau nenesioti;
Garantija suteikiama 2 metams, bet yra niuansas. Jei islenda brokas ir
pardavejas nesutinka, kad tai brokas, tai per 6 men nuo pirkimo, pardavejas
turi irodyti, kad preke gera, o jei jau praejo 6 menesiai - pirkejas
irodineja, kad cia brokas.

Zodziu zingsniai sekantys:
eini i parduotuve ir destai problema. Galimybes sekancios - grazini, keiti,
duodi taisyt. Renkiesi pats kas tau geriau. Jei pardavykla nesutinka viska
destai rastu ir lauki atsakymo. Jei atsakymas neigiamas, imi visus rastus ir
ceki, uzpildai skundo rasteli esanti www.inspekcija.lt ir viska pristatai
(pastu arba tiesiai) i VNMPI. Ten per 20 dienu turi isnagrinet ir tada kartu
su VNMPI atstovu susitinkate parduotuveje. Ten vyksta apziura ir pirminis
vertinimas. Per keleta dienu parasomos isvados ir jei VNMPI mano, kad tai
brokas pasiulo graziai susitart. Jei nesusitariama - galima atlikti
ekspertize (kainuoja, moka pirkejas arba pardavejas, priklausomai kiek laiko
praejo nuo pirkimo). Tai viskas, ka VNMPI gali padaryt. Jei ir tada
nesusitariama, su visomis isvadomis galima kreiptis i teisma.
As iki ekspertizes nedaejau. Pinigus grazino.