Tema: Re: Kas tuo turi rūpintis?
Autorius: IksEr
Data: 2011-02-18 17:46:27
"rotada" <sigitas@rotada.lt> wrote in message
news:ijm18v$irm$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas turi rūpintis įmonėje, kad išėjus man atostogų būtų padaryti man
> priklausantys darbai?

Tas, kam tai priskirta pareiginiuose nuostatuose. Jei nepriskirta -
direktoriaus isakymu.

> Tie žinantys kolegos man su jais pakalbėjus - neužsiimtų; tai aš atostogų
> metu irgi nenoriu darbinių probleminių skambučių(būsiu toli ir be
> kompo...).

Jei nenori problemu - kazka neteisingai su kolegomis kalbejai. Taip pat
problemu visada buna maziau isjungus rezima "O man viskas px, uzsikniskit
cia be manes, hahahaha! Gal suprasit, koks as imonei buvau vertingas ir
nepakeiciamas!!!"

> Ar tai mano problema ieškoti kas sutiks mane pavaduoti ir jį apmokyti...

Virsininko pareiga tuo rupintis. Tavo pareiga - apmokyti pavadavimui
paskirta darbuotoja.

> ir kiek jis gaus atlygio už pavadavimą?

Susitarimo reikalas. Nuo 0 Lt. iki ....

> Aš tikiu(iš patirties), kad direktorius pasakys, kad tai mano bėda ir
> reikėjo rūpintis kas mane pavaduos....

Jei jau taip, tegul paraso rastu, kad tai tavo beda. Ir dar kokiais nors
punktais is popiergaliu (kaip kad pareigines, darbo sutartis,kolektyvine
darbo sutartis, DK) tegul pasiremia.