Tema: Re: Medžių kirtimo
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2011-02-18 09:01:31
Pirmiausia namukas pastatytas tikrai ne parke ir ne pries 5 metus :) namukas
gerus 40 metu stovi.
Noriu ji susiremontuoti, apsisiltinti, pakeisti stoga, bet remontuoti
investuoti lesas i nama, tam, kad ant jo nuvirstu medis... ir viska is naujo
daryti .... neapsimoka ir gaila, bet aciu uz komentara :)

Atsisakymo priezastis cituoju "medziai nera sulauke vidutinio amziau ir del
sios priezasties nera reikalo ju kirsti" tie medziai, kai vaikas buvau jau
buvo didziuliai, o tai buvo gerokai pries 30 metu.

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> parašė naujienų
pranešime:ijl523$r6l$1@trimpas.omnitel.net...