Tema: Re: Medžių kirtimo
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-18 08:53:55
Tamsto atrodo kad virs, valdininkams-kad nevirs. Kazkurie klysta. Daznas is musu mano, kad tai butent valdininkai klysta. Daznam , pasistacius svajoniu nama parke, norisi, kad salia medziu nebeliktu. Mieliau, kai ju lapai i kaimyno skypa krenta. Jeigu bijai del turto-gal vertetu gaut ju rastiska atsisakyma isduot oficialu leidima kirst tuos medzius. O ten ju bus matyt-kuo jie tai motyvuoja ir ar ju motyvai neprasilenkia su sveiku protu. Gal sakau  nerasys:" ....sios pusys dar simta metu stoves........"?