Tema: Re: Juodi imones pinigai
Autorius: svyt
Data: 2010-11-09 14:40:19
kazi, sodra iskart istato mokestinius ir nepasidomi ar algai sumoket liks
pinigu ar ne. sioj imonej jei ir ateina pinigai, juos nusiraso sodra ir vmi,
ir tavo anstoliui nieko nelieka. Kitokiu paskolu irgi nieks neduoda jei
nieko neikeiti, vel reiskia su savo alga atsiduri paskutineje vietoje, nes
turto likuciai keliauja ten kas turi ikeitimo rastus. gal ir klystu, bet
manau alga paskutinej eilej, nu dar paskutinesnej tiekejai. beto, jei imone
turi potenciala vykdyti veikla jai naudingiau reorganizuotis, bankrutuot ir
startuot su nauja imone.

--
vyt/ /