Tema: Re: Juodi imones pinigai
Autorius: netas
Data: 2010-11-03 16:10:24
Neši į teismą pareiškimą dėl bankroto bylos iškėlimo, kaip kreditorius
pagal Bankroto įstatymo 3 str. 2 d.
  http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=321939

Bet prieš tai gal reiktų direktoriui pamosuot prieš nosį tuo pareiškimu,
logiškai galvojant jam paprasčiau su tavim atsiskaityt negu bankrotintis