Tema: Re: Antstoliai ir el.parasas
Autorius: Vinetu
Data: 2010-11-04 17:50:43
Apie naujas banko saskaitas kalba cia neina, ju nera tiesiog. As nenoriu,
kad jis nustotu siuntinet laiskus, noriu, kad siuntinetu tuo adresu kuriuo
gyvenu (realiai noreciau bent viena laiska gaut). Sumoket skolai tiesiog
primityviai nebuvo/nera pinigu ko pasekoje isvarzytiniu buvo parduotas butas
kas yra visai teisingai, bet... Nebuvayu nei perspetas apie varzytines (o
privalejau), nezinau nei uz kiek pardave, nezinau ir kokios skolos bus
padengtos, nei kiek antstolis paims uz savo "darba". Taigi, budamas
Lietuvoje (pries 3 sav), nuvykau i kontora, antstolio neradau, sekretarsha
info neteikia, parasiau prasyma, kad informuotu mane apie ivykusias
varzytines ir dengiamas skolas (is teismo dengt skolas nurodymas jau atejo),
nurodziau savo kontaktus (pakartotinai), sekretore tik paminejo, kad info
buvo issiusta i LT adresa (tas butas kuris parduotas isvarzytiniu).
Paklausus kodel siunte ten nors puikiai zino kad 6 metus gyvenu ne Lietuvoje
ir kad esu informaves apie dabartini adresa... pamirkciojo akytem ir pasake,
kad reikia antstolio klaust. Zodziu.... antstolis zino mano adresa, telefono
numeri, elektroninio pasto adresa, bet toliau siuncia laiskus senu adresu.
Dabartinis adresas yra oficialiai deklaruotas Lietuvoje. Susidaro vaizdas,
kad gerb. antstoliui patogu, kad as negauciau laiku informacijos. As kaip
skolininkas privalau dometis savo skola. Klausimas tik kaip?

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

Klausai, o išties - nafig tu nori jam įpiršti savo naują adresą ir banko
sąskaitas? Tipo, norėtum palengvinti antstolio darba? Palengvintum tik tuo
atveju, jei tas pasikeitimas palengvintų skolos išieškojimą. O jei tu manai,
kad palengvintų skolos išieškojimą (namie turi kojinėje susitaupęs) - tai
nafig terliojies 6 metus?
Sužinai antstolio atsiskaitomąją sąskaitą, ir sumoki skolą - nustos
siuntinėti laiškus ir atsikabins.
J.