Tema: Re: Antstoliai ir el.parasas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-11-04 16:45:22
Klausai, o išties - nafig tu nori jam įpiršti savo naują adresą ir banko sąskaitas? Tipo, norėtum palengvinti antstolio darba? Palengvintum tik tuo atveju, jei tas pasikeitimas palengvintų skolos išieškojimą. O jei tu manai, kad palengvintų skolos išieškojimą (namie turi kojinėje susitaupęs) - tai nafig terliojies 6 metus?
Sužinai antstolio atsiskaitomąją sąskaitą, ir sumoki skolą - nustos siuntinėti laiškus ir atsikabins.
J.