Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: svyt
Data: 2010-11-05 17:09:51
priklauso kur gyveni ir koks kiemas, jei statai prie kokio ivaziavimo, kur
visi atbulom sukiojasi, tai ir lauk nelaimes, jei pasistatai niekam
nemaisydamas ant zoles... Man dabartiniam kieme jau kelis kart pazymejo per
pora metu, pries tai kur gyvenau 7 metus ne karto, dar anksciau zinojau
vietas kur geriau nestatyt masinos, tad irgi nelabai kentedavau...tikrau ir
masina buvo tokia ant kurios nesimatydavo vienu daugiau ar maziau ibrezimu,
ot ramu buvo...

--
vyt/ /