Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-21 13:11:28
o tai ko tu sieki, pasitampyti, ar kad statistika gadintu, ar realaus darbo ir naudos (bendrai)?
Nesuprantu atvaziavo, pasiziurejo, suformino ivyki, manau kazkiek gal net minimaliu pastangu idejo. Na nutrauke tai nutrauke, bet padare tai sakykime pagal taisykles, pagal tas pacaias taisykles tu gali nesutikti su nutraukimu.
O tai ka tu nori, kad jie tau telefonu atsakytu nx valink is cia jei nera kasco? Ta prasme nesuprantu as tavo logikos ir ko tu sieki? Nori, kad csi atvyktu nustatyti ar neliko blogiuko dnr ant isdaustos faros uz 200 lt? :)

T:)